søndag 19. oktober 2008

Ny Quiz : nye låter

Hei alle mine ivrige lesere!

Her er 3 nye låter fra et av verdens største hardrockband som akkurat nå er ute med ny plate (kommer i morgen den 20. oktober). Kjøp plata og gjett hvilke låter som blir spilt :-)

Har hørt igjennom de 15 låtene noen ganger i helgen og jeg må si dette lukter slik det bør lukte av dette bandet. Veldig gjennkjennbart og gode låter med fet produksjon. Er vel det beste jeg har hørt fra bandet på veldig lenge (beste siden The razors edge)

Et par spørsmål til: Når og hvor spilte dette bandet første gang i Norge?. Hva heter slektningen som har produsert mange av platene til bandet? Har han hatt en musikerkarriere selv?

Her er riffene, lykke til!

2 kommentarer:

Unknown sa...

du er min sang og min glede

Innlandskongen sa...

Rock'n roll... Du er ett sant forbilde.