mandag 10. mars 2008

TNT konsert på Køff Løten - ja Køff Løten

Har mange minner om Køff Løten - men må vel si at jeg husker det best som et lagerlokale (grosisst) for alle service og nærmat butikkene i vår region. Nå har det blitt gjort om til Lekeland og hva er vel mere naturlig enn at vi da var tilstede på TNT konsert nå sist fredag....

Syns det er litt synd å måtte si det, men TNT hadde fortjent bedre...... stort lokale, mye leker, dårlig lyd og alt for lite folk (ca 250 stk.) Men på tross av dette så leverte TNT en helt OK konsert syns jeg, med både nytt og gammelt materiale. Til og med Harley Davidson hadde de børstet støv av.

Ronny var i god form og leverte bra gitarspill. Han burde ha stått på de største scenene i verden og spilt for tusenvis av publikummere....

For nostaligens skyld så har jeg bestemt meg for å legge ut litt gammelt materiale og avisutklipp etterhvert, bla. fra min første TNT konsert på Kulturhuset under Knights og the new thuner tour 84.... så følg med...

3 kommentarer:

[morgrethe] sa...

Ååååå jeg gleder meg til de gamle avisutklippene. Hadde de nok øl i Løten? ;o)

Sveenrocker sa...

Bra konsert og veldig bra vorspiel i kjellerstua med alt fra TNT til Thin Lizzy og Dead Maple..
Moro at Sunde sang i mikrofonen til Mills under Seven seas. Mills smilte og sa "Not bad". Fikk filmet dette, og viser det på neste treff i kjellerstua.
Artig kveld!

Astrids nr.2 sa...

Gratulerer så mye med de 40, og velkommen etter!!!! Så morsomt at også du blogger. Kunne godt tenkt meg å være med på vorspielene i kjellerstua til sveenrocker jeg også, men tror kanskje konsertene blir "væl mye" for meg... hehe. Men si ikke det...