lørdag 24. mai 2008

Konsert i Drammen

Fredagen var nok en god kveld i rockens tegn. Jorn og Thin Lizzy i Drammen.

Jørn Lande gjennomførte en god konsert på 45 minutter. Gutta spilte meget bra. I tillegg så ble vi introdusert for en ny låt. Det var nesten så jeg trodde Maiden var på Scena med "Fear of the dark" - dette var allsang umiddelbart.

Det ble også en litt spesiell kveld. John Sykes hadde fått halsprobelemer og kunne ikke synge. Bjørn Boge steppet inn og sang hele settet som ei kule. Det var tøft og jeg tror både Gorham og Sykes ble litt overrasket over hvor bra det gikk. For Boge så måtte vel dette være en drøm som gikk i oppfyllelse. Nesten som i filmen Rock Star.... Som Sykes sa "we only had about 20 minutes with him before we went on stage, and he did a great perfomance" Gorham var også meget imponert og sa "there's a lot of Norwegian talent on stage tonight"

Kongen av kongene. Denne mannen er en legende
(mener jeg da.. ;-). John Sykes!

Her er noen små klipp fra konsertene.


Den nye låta fra Jorn med allsang!

John Sykes - "still in love with you" (beklager den dårlige lyden, men gutta spilte så høyt)

Da nærmer det seg årets høydepunkt - Sweden Rock Festival. Dette var et bra forspiel.

1 kommentar:

Innlandskongen sa...

Du koste deg der kan jeg tenke meg... og snart er det SwedenRock, hvor øresusen på nytt skal etableres!